måndag 26. januar 2009

Fin helg

Fredag startet vi Nattata (en nattcafe for ungdom) i Hafrsfjordsenteret. Det kom nærmere 25 ungdom. Veldig fornøyd. Og jeg er faktisk veldig lei av å ha kun vikariater... Nå er det jo bare noen måneder igjen. Så hvis noen ser en stilling som de tenker kan passe til meg, så rop ut!! (jeg kommer ikke til å søke på den i rossabø og vår frelsers)

På lørdag når jeg våknet og skulle sjekke mobilen min, så var den ikke på nattbordet, som den alltid er. Og da jeg så at klokken var kvart på 12, kom jeg meg fort ut av sengen kan du si. Judith og Roger skulle jo komme, og jeg visste ikke når de kom, så jeg ble litt redd for at de kanskje hadde sendt meg en melling eller prøvd å ringe. Dessuten så kan jeg jo ikke sove sååå lenge uten å ha mobilen i nærheten! De ringte rett etter at jeg hadde stått opp, og de var her et kvarter etterpå :-) Vi var i byen med Ingunn og Aline, og så var Judith og Roger på Ikea, og så var vi hos familien mjølhus og spilte spill og koste oss.

På søndag sov vi også lenge. Det var deilig. Vi spiste sen frokost, og så gikk jeg og Ingunn og Aline tur etterpå. På kvelden var det konsert med voice of joy i Frøyland Orstad kirke. Det er den fineste kirken jeg har vært i. Den slo nesten Åkra.

Jeg fikk noen kjempegode jordbærdrops av Judith og Roger, (dere kan angre på at dere gav dem til meg, for de va sykt gode :-))

6 kommentarer:

Iselin sa...

Hei Margot! Så kjekt at så mongen har blogg!

Jarle Valdemar, det var ingen dum ide. HAr vore å kikka litt på sidene hans:) Eg hadde tenkt på den "spre litt glede" til neste gang. Trur meg har den eine cd'en hima, så får få mamma til å senda meg an!

Uff eg vett virkeligt ikkje ka eg har begitt meg ut på, eg er så utruligt lite musikalsk! Men mangler de folk så mangler de folk! Og som presten sa, det er jo ikkje du som skal synga, det er ungane! hehe.. er jo sant det da.

Har og tenkt på "Vi vil takke han for livet" av 2 på 9 hvis du husker den, og kanskje "alt du har gjort" av Lisa Børud, men er usikker på kossen de kommer til å fungera i et kor!

Tenkte og først at det er jo mongen barnefrydsanger, men nå kjeme eg ikkje på ein einaste!

Ja detta må eg sei blei ein laaaaaang hilsen..

Ha ein god dag!

Anonym sa...

Både Margot og Kjell Rune tror blogging er kommet for å bli;) Kjekt å droppe innom bloggen din. Fant jo både Judith, Odd Ingje, Silvia og din på samme kveld, så det må jeg si var en god fangst.

Ellers hører jeg at vi ikke bor så veldig langt fra hverandre. Det er jo hyggelig.

Håper vi treffes plutselig.

kR

Sang Tao - Judith sa...

Haha! For å sei det sånt, så har me sikra oss dropsen sjøl og;)Ja, di va faktisk ganske så god!

Sang Tao - Judith sa...

Du ska ikkje tilfeldigvis på IKEA før kjeme him vel..? Vist du ska det hadde det vore konge om du konne kjøpt noge for oss...:) Me kjupte nemligt såne hydler te å ha inni skap forrige gong ser du. Såne korger i stativ så du barra drar ut og inn vist du forstår...? Så kjøpte me korgene, men gjekk i frå heila stativet... Har ikkje betalt for det heller da, men va litt kjedligt når me kom him...
Men det e sjølsagt barra vist du ska, gidde og har plass! Ellers ska eg te Bergen i mars og kan kjøpa då og

Sang Tao - Judith sa...

Grr...feil post

Anonym sa...

cute he looks!!