søndag 18. januar 2009

Virtuoso

Nogen sundagar e så fantastiske. Sånn så i dag. Eg sto opp seint. Dusja. Tok på meg den kjempefina og goa bokså så eg kjupte i jår! Leiligheten va ryddige, for eg rydda i går. Eg tente adle lysene eg har her. Åt frokost. Årna noge nettbankting på dataen. Leste bibelen. Ba. Leste vårt land. Lagte meg ein knallgo middag mens eg hørrte på David Phelps. Åt den knallgoe middagen mens eg tenkte på kor månge goe venner eg har. Tok oppvasken. Og nå skrive eg blogg om den fine sundagen. Og så e d gudstjenste om hallaen time i Revheim. Kveldsmessa i dag. Veaprosten. Eg syns han e kjempeflinke, glede meg.

Av å t e sundagane barra kanonbra!

I sing glory to the Lamb of God who makes me good enough.

2 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Sjallabais! Glømte sjølsagt å gi CDen te deg... Men an ligge nå her, så du får henta an ein gong du e hima;)
Det teppe kom godt me forresten:)

Sang Tao - Judith sa...

Forresten, så funke internettboksen din heilt perfekt! Så nå har me trådlaust internett:)