tysdag 24. februar 2009

Kunngjøringer

I dag får eg litt jølp t å blogga, for u Ingunn og ville inn i den her bloggverdenen. Men d vare kje så lenge nei! For nå ska me fasta frå tv, blogg, og facebook :-)

Ingunn: Eg blei inspirert av an Roger så hadde gjesteblogging, så nå fekk eg og prøva :-) Åsse ville eg jo visa fram den knallfina jakkå eg har spøta t na Aline :-D Når eg fusste har spøta, så ska d pigede visast.

Bjarte: Hehehe. Måtte ha litt fine ting og innpå her!

Margot: Nei det vett eg kje om eg vil skriva... :-/

Me ska altså fasta i ca 40 dar. Det va vår plan. Det vil sei atte me ikkje kjeme t å verken blogga eller lesa bloggar før påske. Så dåkke må vara greie å ikkje skriva så møøøkje :-) Vil i den anledning barra få opplysa om atte mobilane våre virke, og kjeme t å vara i bruk i fasten og ;-) Koffår gjere me detta da? Jo det e jo rett å slett for atte me ska få bere ti t å lesa i bibelen. Elle snakka om bibelen :-) Den tiå me pleie broka t bloggshopping kan me jo få brokt t så møkje bedre ting viss me barra tar oss litt isamen :-)

2 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Ska sei! Kanksje eg bør fasta litt sjøl? Jaffal kutta ned ein del... Hm... Må prøva på det. Snakkes te påske då;)

Anonym sa...

Hei siddis folk. Kjekt å hørra jete dokke. Bra jobba Ingunn. Flotte jakka! Konne ikkje gjordt d bedre sjøl. Å d e heilt sant!