tysdag 24. februar 2009

Familien Mjølhus!

Et eget blogginnlegg for Ingunn og Bjarte bare fordi at de er så veldig kjekke, og fordi de alltid vil være med meg :-) De er kjempesnille. Jeg har tatt noen fine bilder av stuen deres, for den er så fin og ryddig i dag, og de har fått seg ny sofa, som er kjempefin!! Og så har Aline fått seg ny sykkel til jul, den er rosa. Og legg merke til alle de fine putene i sofaen, og Ingunn sitter å legger siste finish på den nydelige jakken til Aline :-) Ingunn og Bjarte er kule. Jeg liker Ingunn og Bjarte. Og jeg er bestevenn med Aline :-D


3 kommentarer:

Anonym sa...

Koseligt!

Anonym sa...

Så kjekt å få et lite innblikk i koss familien Mjølhus har det! Det va ei nydelige jakka Ingunn har spøta, du e flinke! :O)

Og dokke e flinke så ska gjera noge ut av fastetidå, eg har barra vore innom tanken...

Anonym sa...

Hei
koselige blogg du har:)
om du vil kan du gjerne gå innom:

bubbles89.wordpress.com

klem kristina:)