søndag 5. april 2009

I'm back!

Ja, jeg vet at påsken ikke er over ennå, men nå har jeg fastet i 40 dager. For fra askeonsdag til palmesøndag er 40 dager. Fasten skal jo egentlig være til påskedag, men så skal du egentlig ha en fastefri dag i uken. Men jeg har hatt 40 dager uten fastefri, så nå synes jeg det var nok ;-)

Neste år skal jeg ikke faste fra noe. Det er egentlig ikke så lurt. Jeg leser jo ikke mer bibel selv om jeg ikke er på facebook og blogg. Så neste år skal jeg heller ha motsatt faste. Det vil si at jeg skal bruke så og så mye tid med bibel i 40 dager. Det er mye lurere :-)

Jeg trodde tv-fasten skulle bli den letteste, men jeg kunne jo ikke droppe korslaget, så den gav jeg fort opp... men facebook og blogg har jeg vært flink med ;-) Så sånn er det med den saken. Velkommen tilbake Margot! Takk takk ;-)

5 kommentarer:

kristin sa...

Hah, nei korslaget e jo et must :p
God idé! Blir litt vanskelig å vita koss du har det når me ikke kan kommunisera me deg :p

Sang Tao - Judith sa...

Velcome!
Du har vore flinke:) Hima inpåsken elle?

MARGOT TANGEN sa...

Jepp. Både eg å Ingunn å dei kjeme him på onsdag. Må prøva å treffast ein dag...?

linn sa...

Bra gjort alse! Og ein go erfaring t neste år.

Kjekt å ha deg t bars i bloggverden. Velkommen attende! :O)

Kanskje me snakkest i påsken :O)

totliii sa...

eg o har tenkt d.
altså sånn motsatt faste liksom.
bjørnar i bibelgruppå mi jore d dette åre. han du vett kin e.
smart.