laurdag 18. april 2009

SOMMER!!!

Ja, jeg nyyyter det!! I hele dag har jeg slappet av/ sovet på terrassen. Jeg har verdens deiligste terrasse. Det sto noe om solkrem i en blogg jeg var innom nettop... kanskje jeg burde tenkt på det før...?? Jajja. Ingenting er som årets første solbrenning ;-)

I går hadde vi ungdomsklubb. Jeg vil fortsatt jobbe med ungdommer, og jeg er veldig spent på hva fremtiden bringer...

I kveld skal jeg gå natteravn for første gang :-) Det blir spennende, og gøy i dette supre været!!! :-)

3 kommentarer:

kristin sa...

Eg har ikke blitt solbrent enda:(
Men eg har fått ny blogg! Den må du sjå !

totliii sa...

eg o vil solbrennast! elle..nei, eg vil jo kje d liksom, men d e jo et tydeligt vårtegn da.

ska jaffal gå ut i sole nå. :)

kristin sa...

Jo du ligge på "linker"