måndag 20. april 2009

Aline Mjølhus

Sånn rett før påske skrev jeg et lite blogginnlegg om familien Mjølhus. Men det var jo ikke helt korrekt, for jeg manglet jo minstemann. Så nå får hun få seg et eget her ;-)

Jeg og Aline og Mamma (Ingunn) har vært på byen i dag, og der satt vi på en sau. Aline satt på den store sauen, og jeg satt på den lille sauen. Mamma fikk prøve den store sauen. For mamma er en dame, mens Margot er en stor jente.

Og så har vi prøvd mange fine sko. Aline ville kjøpe noen, men dama bak kassen så henne ikke, og mamma ville ikke hjelpe. Så da måtte vi desverre bare sette skoene tilbake på plass.

Når vi skulle kjøre tilbake å hente min bil, så var Aline litt sur. Og jeg ville ha bilde av den sure jenten bak i bilen. Så da måtte hun jo lage et enda surere fjes, så det syntes på bildet at hun var sur, og etterpå skulle vi lage et gladfjes på bildet. Så da glemte vi at vi hadde vært sure. Når mamma gikk inn på jobben til pappa for å hente han, så satt jeg og Aline i hver vår bil å gjorde grimaser til hverandre. Det var morsomt :-)

Aline er kjempekul!! Jeg digger Aline :-D Håper mammaen og pappaen til Aline synes det er greit at jeg skriver litt om henne her :-)

Og så helt til slutt: Et par bilder av meg og Ingunn i vårt nye festantrekk ;-)

6 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Å, søte Aline! Søte dei to damene nederst og;)

Fru Mjølhus sa...

Det e heilt greit vettu, barre kjekt :)

Å du å du så lekre me va på dei siste bildene!

Kjellfjell sa...

Veldig koselig post. Jeg fikk beskjed om å spørre fra kona: Domkirkekoret eller?

kR

totliii sa...

herlige aline!!!
eg synst GS sine kappar va finare.

Charlotte sa...

Haha, kule kappar!

Ben-Sigvald sa...

Eg synes det er trist å sjå nok ett eksempel på kor utfordrande norske jenter i dag kler seg før de skal på byen. Dette er bare nok ett eksempel på kroppsfokuset som herjer i samfunnet....

:)