laurdag 2. mai 2009

Team HAUGESUND!!!!!!!!!!

Gratulerer til de 20 fantastiske korsangerne fra Haugesund!!!!! Jeg er stolt :-) Jeg er stolt av min onkel, og stolt av mitt søskenbarn, og stolt av alle de andre jeg kjenner i det koret :-) (tid for å skryte litt?? Ja!) Jeg var så spent i dag. Skikkelig nervøs faktisk. Det ene koret vant med 51% av stemmene. Når det er så jevnt, så skjønner jeg at mine stemmer kanskje betydde noe. Viss ikke slike kjenstfolk snart slutter å være på tv, så må jeg neste kjøpe meg et nytt snart :-) Men det hyggelige med ikke å ha tv, er jo at da må jeg på besøk til noen :-) Hadde jeg hatt tv hjemme, så hadde jeg sansynligvis sett korslaget alene i kveld, og sikker mange andre lørdagskvelder også. Men nå har jeg en veldig god unnskyldning for å besøke folk :-) I dag har jeg vært hos onkel Reidar og de i Tananger. Oj oj oj så gøy dette var!!



3 kommentarer:

Sang Tao - Judith sa...

Tenk eg som gjekk glipp av det og måtte sjå reprise på sundagen da! Litt sure den..men va i utdritningslag, og det passte liksom ikkje å sitta klistra framforbi tven akkurat då... Jeje, det vikitgaste e at me vant:)

kristin sa...

Me vaaaant. iha. Flinke utvik

Karianne sa...

Stas med Korslaget. Så vel bare en gang, men morro program da:)
Ellers så er det mye tanker ja. Men sånn er detta livet.
Ha en fin uke og hel og 17.mai:)
Klem klem