onsdag 3. juni 2009

Bilete på bloggen

Kva har du på hjartet? står det på facebooken min no. Eg har nemleg fått meg facebook på nynorsk. Eg måtte jo det, når eg skal verta så flink å skriva nynorsk blogg ;-)

Nokon er så veldig flinke å legga bilde på bloggen sin. Eg sit ofte her å tenkjer at "det biletet hadde passa her!". Det ser så lett ut for andre, men eg synes det er litt jobb å finne telefon(kamera) og ledning og alt som skal til for å legge bileta ut eg... Er det berre meg? Eller finst det ein enklare måte som eg ikkje veit om??? Det er jo ikkje vanskelig da... men eg må lixom finne fram den ledningen. Dessuten så får eg ikkje til å legga bileta der eg vil dei skal ligga. Dei vert for store, eller for små, eller så legg dei seg så feil i forhold til kvarandre. Korleis gjer folk dette eigentleg???

Eg er arbeidsledig ja. Det er litt herleg. Men hadde vore fint å visst kva framtida bringer.

Forresten så var eg på Etter Skoletid i Udland på tysdag. Eg klarer ikkje heilt å slutte der. Jobbar der fortsatt oppi hovudet mitt :-p Og så kom Kristin og Charlotte og. Så då vart eg litt sjåfør. Akkurat som i gamle dagar. Kjekt ;-)

9 kommentarer:

Åsmunds reise- og fotballblogg - og litt om fotofikling sa...

Jeg synes du er minst like kul!

Sang Tao - Judith sa...

Det e nok sånt at du må finna fram kamera og ledning for kvar gong ja... eg har jaffal ikkje fonne noge bedre måte å gjer det på. Men lure på om det går an å liksom senda rett frå mobilen..? Men det har eg jaffal aldri gjort sjøl.

Eg trur ikkje eg gjere det noge anderledes jaffal. Det e liksom barra dei tri størrelsane å velga mjudlå. Eg prøve nå å flytta på di, men det e ikkje alltid eg får det sånt så eg vil ha det...
Eg syns absolutt det burde finnast fleire alternativer når det gjaldt bilder på blogspot!

kristin sa...

Kjekt å ha sjåfør da :D
Bilder e kjekt óg

totliii sa...

d ska jo teoretisk gå an å jera så møkje du barra vil, hvis du barra kan å jobba i html-script. men d e d jo kje adle så kan. eg for eksempel kan ikkje d. å, ja, d e stress. men sånn e d barra. ;)

eg har barra bestemt meg for atte adle bildene allti ska vara store midt på eg. då går d greit. bilete på bloggen er ein god ting. Ü

eg e gla i deg!

Sang Tao - Judith sa...

Der har me det margot! Me må gå på html- kurs!

MARGOT TANGEN sa...

Hehe. Eg e me på kurs eg ;-) Men sånne kurs e jysla dyre...

glimt av lykke sa...

Det e kjekt me bilder Margot, uansett størrelse, så barra legg ut du. E kje så stress (trur eg, har vel egentligt ikkje prøvt ennå :p).

Men du, koss får du te å laga sånn lista øve bloggerar på høyra siå? Eg og vil ha...

glimt av lykke sa...

Det va easy peasy å pynta bloggen. Søkte barre på google, åsse fant eg ei sia me jaffal hundre ulike bakgrunnar :)

HTML-kurs e out of my league..

Kristina sa...

tar kje så lang tid så lenge du finne ledningen:)Alltid kjekt å se bilder;)