måndag 20. juli 2009

Shopping

I dag har eg og Ingunn vore så flinke! For i staden for å køyre til Ikea, som me hadde tenkt, så kjøyrde me heller til Fretex. Eg er stolt av oss :-) Der hadde dei mykje fint som eg heilt sikkert ikkje hadde funne på Ikea :-) Jippi!! Dette skal gjentakast. 8 skåler, 5 glas, og ei lita veske som eg kan ha mobilen, kortlommen og nøklane i. Den er eg svært fornøgd med!! No kan eg gå rundt å bere på ein ting i staden for 3 :-) fin var han også ;-)

Sunniva har vore på besøk hjå meg og. Ho er så glad i tanta si! Og tanta likar at Sunniva gret når tante går :-D Det er jo litt stas det då!
Sunniva og Aline vart gode vener

Kjekt å kjøyre tante sin bil

Til slutt: Ein liten pianokonsert for alle lesarane mine :-) Kos dykk!! :-)

4 kommentarer:

linn sa...

Så fine veskå va! Og det va ein flotte konsert :O)

kristin sa...

fine konsert :D

Gunvor sa...

Litt lenger armar så blir det verdensklasse =)

Sang Tao - Judith sa...

Hurra for Fretex!